کاربردهای جالب و خواندنی کوکاکولا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 8889
:: بازدید سال : 22801
:: بازدید کلی : 207278

RSS

Powered By
loxblog.Com

کاربردهای جالب و خواندنی کوکاکولا
شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 20:19 | بازدید : 925 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

به نوشته سايت تاپسگلب در بسيارى از ايالتهاى آمريکا، مامورين پليس راه ، دو گالن کوکاکولا در صندوق عقب ماشينشان دارند تا در صورت تصادف رانندگي، خون را با کمک آن از جاده پاک کنند.
اين سايت در کمال تعجب آورده است که براى تميز کردن توالت ، يک قوطي کوکاکولا را داخل کاسه توالت بريزيد و يک ساعت صبر کنيد، سپس با آب پر فشار بشوييد. اسيد سيتريک موجود در کوکاکولا لکه ها را از سطوح چيني ميزدايد.

هم چنين براى برطرف کردن لکه هاى زنگ از سپر آبکرم کارى شده اتومبيل، سپر را با يک تکه کاغذ (فويل ) آلومينيوم مچاله شده آغشته به کوکاکولا بساييد.

مورد ديگر استفاده در تميز کردن فساد قطب هاى باترى خودرو است . براى اين کار يک قوطي کوکاکولا را روى قطبها بريزيد تا با قليان کردن ، آن را تميز کند.

اين سايت هم چنين مدعي شده است که براى شل کردن پيچ و مهره هاى زنگ زده ، تکه اى پارچه را که در کوکاکولا خيس شده است براى چند دقيقه بر روى پيچ و مهره قرار دهيد.

به نوشته اين سايت براى پاک کردن چربي از لباسها، يک قوطي کوکاکولا را داخل ماشين لباسشويي پر از لباسهاى چرب خالي کنيد، پودر لباسشويي اضافه کنيد و ماشين را روى دور عادى روشن کنيد. کوکاکولا به تميز شدن لکه هاى چربي کمک ميکند.

کوکاکولا همچنين بخار آب را از روى شيشه جلوى اتومبيل تميز ميکند. (در مناطق سرد و مرطوب، مثلtsewdiM در شمال ايالات متحده آمريکا، گاهي اوقات شيشه جلوى اتومبيل از بيرون بخار ميکند که با برف پاک کن پاک نميشود. )
جهت اطلاع شما : ماده موثر کوکاکولا اسيدفسفريک باHp برابر۲ ۸. است . اسيد فسفريک ناخن را در مدت حدود۴ روز حل ميکند. همچنين کلسيم را از استخوانها ميزدايد و عامل اصلي افزايش روزافزون پوکي استخوان است . براى حمل محلول کوکاکولا (محلول غليظ شده )، کاميونهاى حامل بايد از علامت هاى ويژه "مواد خطرناک " که براى حمل مواد به شدت خوردنده در نظر گرفته شده است استفاده کنند.

توزيع کنندگان کوکاکولا بيش از۲۰ سال است که از کوکاکولا براى تميز کردن موتور کاميونهاى خود استفاده ميکنند




:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: